Administratief medewerker (circa 24 uur)

Ons team heeft ambities, groeit en is volop in beweging. Bij Kromhout hebben wij brede kennis van zaken, zowel werk als privé gerelateerd. Wij zetten de financiële uitdagingen van ondernemers centraal in onze dienstverlening. Bij elke dienst en bij elk advies, voor welke levens- en bedrijfssituatie dan ook, heeft Kromhout naast de juiste kennis ook oog voor de mens. Nu, straks én voor later.

Ons kantoor kenmerkt zich door een informele, prettige werksfeer, zonder afbreuk te doen aan de zakelijke context. Zo gaan wij met elkaar om. Plezierig samenwerken met een voortdurend streven de verwachtingen van onze klanten te overtreffen. Werken bij Kromhout voelt eigen en vertrouwd.

Ter versterking van ons team zoeken wij een:

Administratief medewerker (circa 24 uur)

Als administratief medewerker (intern) draag je zorg voor de facturatie, debiteurenbeheer, verlofregistratie en een breed scala aan bijkomende werkzaamheden, waaronder receptionele ondersteuning van het secretariaat.

Wie ben jij?
* Je hebt relevante werkervaring en een administratieve opleiding op minimaal MBO-niveau.;
* Je houdt ervan om processen te begeleiden en te verbeteren en administratief ondersteunende taken te verrichten;
* Je neemt de telefoon aan en ontvangt klanten als onderdeel van het secretariaatsteam;
* Je bent proactief, neemt graag initiatief, je bent communicatief vaardig en behoudt hierbij oog voor de mens.

Wat biedt Kromhout?
Een verantwoordelijke, zelfstandige en afwisselende functie met voldoende ruimte voor initiatief en persoonlijke groei binnen een vooruitstrevende organisatie.

Contact
Weet jij het zeker en vind je het een uitdaging om ons netwerk verder uit te bouwen? Of heb je eerst nog vragen? Bel of mail dan naar mr. Johan van Steijn RB FFP via 0252-417450 of js@kromhoutlisse.nl.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.